субота, 3. јануар 2015.

Praznicna euforija

*Veliko raspolozenje je doslo kada se pojavio sneg dva dana pre nove godine. Obozavam period novogodisnje euforije i praznika... Sneg, pokloni, osmesi, zagrljaji, svuda sve sija sjajnim lampicama i naravno cuveni crveni coca-cola kamion reklama bez koje ne pocinje euforijica i ono glavno ,, PRAZNICI NAM STIZU,, to je ono na sta mene podseca sva ta divna euforijica.
* Ahh divota.. kada sam bila mala prva bi trcala do prozora kada bi dolazio prvi sneg i gledala ga kako padaju pahujice. Skupljali decu iz kraja grudvali se, pravili sneska iako nam je nos crven i ruke ispod rukavica promrzle ne bi ulazili u kucu sve dok se ne smaraci, takodje bi pravili u snegu andjele. Ne znam kakvo je vase detinjstvo bilo, ali ja se mog rado secam.







*Svake godine bi gledali ,, Sam u kuci,, i uvek se smejali na iste deloe filma iako znamo ceo film napamet i ono glavno ,,KEVINNN,, haha. Verujem da se svakome za ovo vreme praznika budi ono malo radosno dete.
*Sada kada se vratim u realnost osecam se predivno, kamin koji obasjava moju dnevnu sobicu, i jelka je divno treperi.. male stari cine velika zadovoljstva. Sve najbolje vam zelim u ovog godinii. :*








Нема коментара:

Постави коментар